مدیریت امور پردیس های استان کردستان

اطلاعیه مهم؛

برگزاری مناقصه تأمین خدمات طبخ و توزیع غذای دانشگاه فرهنگیان استان کردستان

در پی اتمام قرارداد جاری خدمات طبخ و توزیع غذا در پایان تیرماه سال ۱۴۰۴، و با توجه به الزامات قانونی معاملات عمده، فرآیند تجدید مناقصه در سطح ملی آغاز شده است. مناقصه گران واجد شرایط می توانند از تاریخ ۲۳ تیر ۱۴۰۴ با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت اسناد اقدام نمایند.

به اطلاع شرکت‌ها و پیمانکاران واجد شرایط می‌رساند، با توجه به پایان یافتن قرارداد فعلی خرید خدمات طبخ و توزیع غذای دانشگاه فرهنگیان در تاریخ ۱۴۰۴/۰۴/۳۱ و ضرورت برگزاری مناقصه در سطح معاملات عمده، فرآیند تجدید مناقصه در ۲۸ استان کشور از روز دوشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۴ از طریق روزنامه جام جم و سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) آغاز شده است. شماره فراخوان مربوط به استان کردستان 2004092161000089 می‌باشد.

در همین راستا، خلاصه اطلاعات مورد نیاز برای شرکت در مناقصه به شرح زیر اعلام می‌گردد:

  1. تعداد نیروی انسانی مورد نیاز شامل آشپز (گروه ۸) و کارگر آشپزخانه (گروه ۳) بوده که جزئیات آن در اسناد اختصاصی هر استان در سامانه ستاد قابل مشاهده است.

  2. حداقل آنالیز حقوق و دستمزد برای هر گروه شغلی در پیوست شماره (۱) اسناد مناقصه آمده و مناقصه‌گران موظف‌اند بر اساس این آنالیز، فرم پیشنهاد قیمت را برای هر نفر در ماه تکمیل کنند. تبصره: ارائه قیمتی بالاتر از آنالیز اعلامی مجاز است، اما قیمت پیشنهادی نمی‌تواند کمتر از آنالیز پایه باشد.

  3. مبلغ ۵.۴۱۶.۶۶۶ ریال به ازای هر نفر در ماه بابت تهیه لباس مناسب، به صورت جداگانه از سوی دانشگاه پرداخت خواهد شد و نیازی به گنجاندن این مبلغ در قیمت پیشنهادی نیست. لباس‌ها باید حداکثر ظرف مدت یک ماه پس از عقد قرارداد تأمین شوند.

  4. حداکثر مبلغ ۳۶۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به ازای هر نفر به‌عنوان پاداش و رفاهیات در مناسبت‌های مختلف پیش‌بینی شده که در صورت تأمین اعتبار، از سوی دانشگاه پرداخت می‌شود و نیازی به پیش‌بینی آن در پیشنهاد قیمت نیست.

  5. حقوق کارکنان باید طبق آنالیز سال ۱۴۰۴ پرداخت شود. در صورت تمدید قرارداد برای ماه‌های فروردین تا تیر ۱۴۰۵، پرداخت حقوق باید مطابق با مصوبه شورای عالی کار سال ۱۴۰۵ انجام شود.

تاریخ‌ها و مراحل کلیدی مناقصه:

  • تاریخ چاپ آگهی: دوشنبه ۱۴۰۴/۰۴/۲۳

  • مهلت دریافت اسناد مناقصه: تا ساعت ۱۹ روز شنبه ۱۴۰۴/۰۴/۲۸ از طریق سامانه ستاد به آدرس:
    www.setadiran.ir

  • آخرین مهلت ارسال پیشنهادها: ساعت ۱۹ روز سه‌شنبه ۱۴۰۴/۰۵/۰۷

  • زمان و مکان بازگشایی پاکت‌ها: چهارشنبه ۱۴۰۴/۰۵/۰۸، ساعت ۸ صبح، تهران، شهرک قدس، بلوار شهید فرحزادی، خیابان تربیت معلم، سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان

تذکر مهم:
پاکت‌های حاوی ضمانت‌نامه‌ها باید به صورت پلمپ‌شده به اداره کل امور مالی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان و به نام آقای سخاوت (کارشناس اعتبار و قراردادها) تحویل داده شود. مدیریت‌های استانی از تحویل ضمانت‌نامه خودداری نمایند.

برای طرح سوالات یا رفع ابهام در خصوص اسناد مناقصه، با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید:
۰۲۱-۸۷۷۵۱۲۵۱
۰۲۱-۸۷۷۵۱۷۸۴