مدیریت امور پردیس های استان کردستان

اطلاعیه؛

تسویه حساب دانشجو معلمان ورودی 1395 پردیس شهید مدرس

ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای دانشجو معلمان گرامی به اطلاع می رساند در راستای فرایند دانش آموختگی، ضروری است مطابق لیست اعلام شده به تفکیک رشته های آموزش ابتدایی و آموزش ریاضی در همین اطلاعیه در روزهای شنبه مورخ 1399/06/01  لغایت چهارشنبه مورخ 1399/06/05  در ساعات جهت تسویه حساب به دانشگاه مراجعه کنند.

  • با توجه به شرایط خاص ناشی از حضور بیماری کرونا و مقررات مربوطه، امکان اسکان و ارائه خدمات رفاهی در دانشگاه وجود ندارد و به همین سبب و برای جلوگیری از تجمع افراد، لازم است دانشجو معلمان مطابق لیست اعلام شده در روز خود مراجعه نمایند.
  •  جهت حفظ سلامت خود ودیگران استفاده از ماسک ودستکش الزامی است.
  • زمان مراجعه حضوری از ساعت 12-8 است. انجام فرایند تسویه حساب صرفاً در روز و ساعات  مشخص شده امکان پذیر است.
  • رشته آموزش ریاضی در روز شنبه مورخ 01/06/1399 و رشته آموزش ابتدایی در روزهای یکشنبه مورخ 02/06/1399 الی سه شنبه 04/06/1399 انجام خواهد شد. روز چهارشنبه مورخ 05/06/1399 افراد جامانده.
  • اسامی دانشجو معلمانی که دارای نواقص پروندۀ تحصیلی و یا کتاب امانی می باشند در لیست جداگانه اعلام شده است. این دانشجو معلمان حتماً لازم است نواقص مدارک خود را از قبل آماده نموده و در روز تسویه حساب جهت ارائه به واحد بایگانی همراه خود داشته باشند.
  • فرایند دانش آموختگی مطابق مراحل مشخص شده در فرم تسویه حساب به ترتیب انجام خواهد شد. جهت واریز وجوهات اداره امور مالی دانشگاه به اطلاعیه مربوطه مراجعه نمایند.

برای دانشجو معلمانی که غیر از روز و تاریخ اعلام شده مراجعه نمایند و یا مدارک درخواستی خود را ارائه ننمایند فرایند دانش آموختگی انجام نخواهد شد.