مدیریت امور پردیس های استان کردستان

به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 13 آبان :

پیام دکتر یحیی معروفی برای ، اساتید، کارکنان و دانشجو معلمان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان کردستان ، دکتر یحیی معروفی سرپرست دانشگاه فرهنگیان کردستان ضمن گرامیداشت یوم الله 13آبان  و دعوت از اساتید، کارکنان و دانشجو معلمان برای حضور حداکثری در راهپیمایی این روز پیامی را به شرح زیر صادر نمود:

سیزده آبان در تاریخ انقلاب جایگاه ویژه ای دارد چرا که دانشجویان متعهد و انقلابی ایران توانستند در امتداد خون شهدای دانش آموز، با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا قدرت شکست ناپذیری این طاغوت زمان را درهم شکنند و فریاد ظلم ستیزی انقلاب ایران را در صحنه های بین الملل طنین انداز نمایند.

واقعه ی سیزده آبان به دل های مؤمنان قوت بخشید و غروری مقدس و حماسه آفرین را در آنان زنده کرد. پرتوی تابناک از انوار الهی بر آنان تابانید و درس هایی بزرگ از شهادت و رشادت و دلیری به آنان آموخت. در سیزدهم آبان، مردم سرافراز ایران به همه ی مستضعفان جهان نشان داد که دیوار ستم، شکستنی است.

 اینک در آستانه فرا  رسیدن روز ملی استکبار ستیزی، روز 13 آبان، روز تبعید حضرت امام خمینی(ره)، کشتار بی رحمانه دانش آموزان انقلابی و تسخیر غرورآفرین لانه جاسوسی که به تعبیر امام راحل، انقلاب دوم نام گرفته و امسال نیز بار دیگر آمریکای جنایتکار با وضع تحریم ها های ظالمانه در خیال خام خود بفکر سلطه بر ایران اسلامی است، لذا ما اساتید، کارکنان و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان همگام با همه اقشار ملت غیور ایران ضمن اعلام همبستگی مجدد با آرمان ها واندیشه های والای امام راحل و به تأسی از رهبر فرزانه و حکیم، حمایت همه جانبه خود را از اقدامات و تلاش های خیرخواهانه،  عزت مدارانه و توأم با حکمت و مصلحت دولت تدبیر و امید اعلام داشته و همگام با مردم انقلابی و مبارز ایران نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می داریم.


نظرات کاربران